Beschikbaar Servicedeskmanager / Teamleider

charlesIk ben werkzaam geweest als incident, change en problem coördinator en realiseerde hier de verbinding met de business. Ik heb door mijn senioriteit een natuurlijk overwicht binnen een team welke ik probeer te motiveren en te inspireren om zo gezamenlijk de doelstellingen van de organisatie te bereiken. Ik ben gedreven en betrokken met ruime kennis en ervaring op proces en Servicedesk niveau. Ik weet binnen een team draagvlak en bewustwording te creëren wat bijdraagt aan een optimalisatie van de diverse processen.

Werkervaring:
In de 15 jaar die ik werkzaam ben geweest binnen de ICT branche (detachering) heb ik in diverse werkomgevingen (IT, Support, ITIL, Systeembeheer) en bedrijven ervaringen opgedaan, o.a.:
• Managen van de Servicedesk omgeving;
• Coaching en begeleiding van medewerkers;
• Teamleiding;
• Het inrichten van dagelijkse werkprocessen;
• Het opstellen van werkinstructies;
• Het zorgdragen voor de juiste bezettingsgraad;
• Het voeren van werving- en selectiegesprekken;
• Deelname aan diverse (management)overleg momenten;
• Procesverantwoordelijke;

Ik heb ervaring in verschillende sectoren:
• Bouw
• Zorg
• Bank
• Overheid
• Dienstverlening

Heb je een leuke, uitdagende opdracht voor mij? Neem contact op via 085-0160480.